20 Ağustos 2016 Cumartesi

ÖZEL HAREKAT ALIMLARI 2016

ÖZEL HAREKAT POLİSİ ALINACAK MI?
Şuan gündem de herhangi bir özel harekat alımı görünmemektedir. Okullara bu sene yeteri kadar Polis alındı. Yaz aylarında KPSS sınavı sonrası yeni Polis adayların mezun olmasından sonra, yani akabinde tekrar alımlar olması ihtimaldir. .Okul harici yıllık tasarlanan planlama da dolmaya yakındır.
Pmyo Paem Pöh Pomem alımı olmustur.Tekrar pomem alımı olacagı adaylarca mesaj olarak duyum seklinde mesaj kutumuza dusmektedir.
Bu dogru olsa bile sayının cok olacagini sanmıyorum.
2.000-3.000arasi oynar.Bayan cok az istenir.250-300 veya 150
Polis Özel Harekat alımı olabilir mi?
İhtiyac var.Onu bikere bilin.12.000civari mevcut ozel harekatci var.Bu sayiyi 19bine cikarmak istiyorlar.
Aradaki fark 7000.
Bu tabi yillara ve kapasite kontenjan olarak dagıtılır.
Martta bekliyorum ozel harekat alımını.Subatta da olabilir.Tahminlerim bazi nedenlere gore degisebilir.Kesinlik arz etmez.Bana sordugunuz icin bunlari yazdim.
Özel Harekat Polis alımı önceki seneler de POMEM yada PMYO dan mezun olan adaylar arasında belirli bir eğitime tabi tutularak başarılı olanlar arasından yapılıyordu. Son zamanlar da ise yani 2015 Yılında Pöh alımı olarak alım düzenlendi. 5000 erkek aday alındı. İntibak eğitimleri de geçtiğimiz günlerde tamamlandı.

Gamze Demir

Merhaba, ben Gamze. Öğrendiklerimi sizlerle buluşturmak için blogumda yazıyorum. Takip etmeyi unutmayın!


EmoticonEmoticon